Classy Watches

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Relojes vendidos con Protección al Comprador: 377

4,8 de 5 estrellas  |  Valoraciones: 281

Valoraciones en detalle 

 4,6 Envío
 4,8 Descripción
 4,8 Comunicación
98% de los compradores recomendaría a este comerciante.

Esto es lo que opinan los compradores de este comerciante

Hace más de 30 días

Valoración de Tassos V. el 11. enero 2024


Citizen ...

Envío
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Comunicación

Comentario del comprador:

Tried to make a good deal with no luck. They charged me for fast shipping, provided a wrong tracking number and the watch took ages to arrive and when I texted them, they were answering in Spanish. Then they were keep changing the estimated time of arrival. The watch was for nye gift and came late..

Comentario del comerciante:

Good morning Mr. Thasos, I am Antonio, your interlocutor throughout this business transaction. Everything I'm about to say can be checked in our chrono 24 chat conversations. 1- We only have a single shipping rate, there is no distinction between fast or normal shipping, it is a unique and international service, I did not offer you fast shipping at any time, you can see it in the chat. 2- You asked before buying if the shipment would arrive before Thursday, January 4th, before accepting your order we told you that in theory the shipment is between 4/5 business days, that according to this theory the clock could arrive on the 3rd, that we promised to make the shipment at the same time that you formalized the payment and so we did but that THERE ARE TIMES WHEN THE SHIPMENTS ARE MADE. SHIPMENTS ARRIVE EARLIER AND TIMES THEY CAN BE DELAYED A BIT, YOU MADE THE PURCHASE HAVING THIS INFORMATION IN YOUR POSSESSION AND WANTED TO TAKE THE RISK, THE COMPANY DELIVERED YOUR WATCH A DAY LATE, something you were warned about from the beginning. I can understand their anger at not receiving the watch on time, but what I can't understand is why they pay for it with me and the company, when both they and we have complied with the stipulations. As for addressing you in my own language, if I admit it, it was a mistake.

Valoración de el 28. noviembre 2023


Casio ...

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Comunicación

Comentario del comprador:

Die Verpackungen der Uhr war nicht geschützt.Deshalb war der Karton kaputt. Als Sammler erwarte ich etwas anderes!

Comentario del comerciante:

En ocasiones pasa que los transportistas no tratan los paquetes como toca, algo que nosotros no podemos controlar, solo podemos pedir disculpas. Todos nuestros relojes los enviamos con el estuche original, este se deposita en una caja que lleva elementos acolchados con la intención de proteger dicho estuche y a su vez el reloj, si esto no llego a su destino así le pedimos disculpas, estaremos más atentos, pero repito, desgraciadamente hay veces que los transportistas no tratan los paquetes como es debido.

Valoración de Federico A. el 19. abril 2022


Casio ...

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Comentario del comprador:

Embalaje en caja premium reutilizable ….. MENTIRA

Comentario del comerciante:

Buenos días Federico! Nuestras cajas tienen un acabado premium, son consistentes y con solapa para poder abrir y cerrar de forma segura, es por eso que se definen como reutilizables. Nunca hemos tenido ninguna queja ni problema en este aspecto. Puede que, como caso excepcional, haya habido algún tipo de error o equivocación con su caja, en ningún momento ha sido nuestra intención. Le pedidos nuestras más sinceras disculpas por el error. Un saludo

Pedido no completado

Valoración de Kincses A. el 14. junio 2021


Seiko ...

Comunicación

Comentario del comprador:

Eladott egy olyan órát a részemre, ami már nem volt készleten! Remélem, vissza tudom szerezni a kifizetett vételárat!

Comentario del comerciante:

Teljesen igazad van! Hiba volt a készletben, és ezt akkor közöltük veled, amikor rájöttünk. Ne aggódjon, probléma nélkül visszatérítjük a pénzét. Érezzük a hibánkat, és azért vagyunk itt, amire szükségünk van. üdvözlés Elnézést a nyelvért